Postup pri reklamácii a vrátení tovaru

Záruka na nový tovar je 2 roky.
Zo zákona máte nárok na 2-ročnú záruku na tovar. Začína plynúť dňom nákupu. Záruka sa zvyčajne nevzťahuje na mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne. Na darčeky, ktoré dostanete zadarmo alebo výhry zo súťaží sa záruka nevzťahuje.


Kde uplatniť reklamáciu
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás kontaktujte. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu:


ACTIVE PLANET outdoor centrum, 29.augusta č.3, 974 01 Banská Bystrica

Sport&Trauma s.r.o.

Tel: +421 948 330 734

 

 Odporúčame zásielku s reklamovaným tovarom posielať ako poistený balík (nie na dobierku). Dobierky nebudú prebraté či už od kuriéra alebo od pošty. Do balíka je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý sme Vám poslali s tovarom a sprievodný list, kde čo najpodrobnejšie popíšete závadu. 


Spolu s reklamovaným tovarom je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať reklamačný formulár


Rovnaký formulár používate aj v prípade, že ste obdržali tovar objednaný cez eshop a z nejakych príčin Vám nevyhovuje. Dôvod samozrejme vyznačíte do formulára. 

Upozorňujeme , že tovar je nutné čo najskôr vrátiť a podľa možnosti zaslať aj o vrátení informáciu mailom. Zákonná lehota na vrátenie tovaru dodávateľovi je 14 dní od Vášho prevzatia. V prípade nedodržania tejto 14- dňovej lehoty už nemáte nárok na vrátenie tovaru okrem uplatnenej a uznanej reklamácie. 

Reklamovaný tovar môžete odovzdať aj osobne v niektorej z našich predajní. 

Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol.

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu shop@activeplanet.sk, alebo telefonicky v pracovné dni na číslo: +421 948 330 734 alebo +421 903 445 791.



Aké doklady sú potrebné na uplatnenie reklamácie?

  • Kópiu daňového dokladu o kúpe
  • Vyplnený reklamačný formulár
  • Detailný popis závady


Reklamovaný tovar

Tovar musí byť čistý!  Vyhradzujeme si právo neprevzatia tovaru na reklamáciu z dôvodu jeho znečistenia.

Opakované poruchy a výmena tovaru


Zákon určuje, kedy dostanete za pokazený tovar nový, alebo sú Vám vrátené peniaze.
Sú to 2 prípady:

  • Rovnaká porucha, ktorú záruka pokrýva, sa vyskytla počas záručnej doby už 3-krát. Pozor, musí ísť o rovnakú poruchu tretíkrát a všetky musia byť potvrdené servisom.
  • Rôzne poruchy, ktoré záruka pokrýva sa vyskytli počas záručnej doby už 4-krát. Tu sa rátajú rôzne poruchy a tiež musia byť všetky potvrdené servisom.

Ak vám pri reklamovaní vymeníme tovar za nový, začína na ňom plynúť nová záručná doba odo dňa, keď si ho prevezmete.
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku.